MY ALL TIME FAV SONG - & I LOVE U SO

December 15, 2008

Co Worker Come, Co Worker Goes

(L->R:Mazni, Erin, Hani, Nizam, Sayalah, Norrishah, Yuda,Eka)

Susah bila nak berkata selamat tinggal, tapi ni lah hakikatnya,dalam masa 1bulan saya telah kehilangan Nizam kerana mendapat tugas yg membayar lebih lumayan di KL & Jumaat lepas sementara saya masih sakit dek di cabut gigi saya kehilangan Eka pulak kerana mendapat kerja di Port Tj Pelepas (Semi Gov) yg di kira org tua nya lebih berbaloi...

Aduhhhhhhh dah tak tau nak buat mcm ne ni.. akhir tahun ni akan kehilangan Yuda plk kerana mendapat kerja di PETRONAS

Waaaaaaaaaaaa tolong.......

3 comments:

farah said...

Hello...

Usagi said...

Selasa lepas saya cakap kat Mr. Liang, "anak buah pergi memang sedih but you should be proud because you are the guru of so many managers". akan datang mana le tahu kalau2 salah sorang yang pernah jadi anak buah kita jadi CEO ke, menteri ke, at least kalau kena buang kerja masa ekonomi gawat boleh jugak toleh2 minta rekomen kerja. Hidup ibarat roda, ada masa kat atas, akan sampai masa kat bawah jugak.

Atashi:- FID DESU said...

Mak Ngah -Yang sedih nya SAYA ni masih kat sini kenapalah tak dapat kerja baru lagi...

Hello Farah where are u from

aRcHiVe