MY ALL TIME FAV SONG - & I LOVE U SO

April 13, 2009

Doctor any1

kengkawan ada sesiapa kenal Doctor exp doctor otopedik?? masa CNY saya kemas2 almari igt kan tak nak jd ULTRAMAN jd dr atas bangku tu terjun lah kebawah lantai.. tak sangka lah pulak nya lepas 3bulan sakit2 yg dialami tu menjadi terpatahnya tulang di sebalah kaki kanan di antara jari kecil & tepi kaki patahnya sikit aje tidak menjadi sakit, kecuali bila hari sejuk kaki saya pun jd sengal2
Td ke hospital Doc nasihatkan supaya di operate & letak screw utk mengsambungkan tulang yg patah dgn tulang kaki yg besor.. hem ada sesiapa boleh bagi 2nd opinion?? sbb hal2 operate ni mmg lah MENAKUTKAN tambahan lagi letak SCREW ada akhirat nanti ALLAH tak nak terima aku ke SURGA... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Oh Ros.. tok mummy nya bab camera mmg tak pandai jd senget2 lah.. padahal dah mcm tak sengetkan lagi tp kena bila di upload jd seget jgk, yg pasti lepas buat Haziq mcm tu tok mummy nye kena marah dgn niang Haziq sbb takut buat budak tersampuk byak sgt ketawa..
ah! kan terbukti makcik yg di lawati sbb sakit kaki tu SALAH mana ada saya terpijak benda tp RETAK adalah & mlm sebelum sakit tu sebenarnya kaki saya di tuam kan dgn ICE..he3

2 comments:

terrarosa said...

kf,
ishhh kita kelahiran 70-an ni... mana nak sama dengan anak2 kelahiran 2000 hahahaa...
Tahun lepas , bila lawan netball, saya main - main jer...
tak padan nak lari sungguh2...
takut tercedera. Siapa susah ?

kalau tak letak screw, kena tanggung sakit ker ?
kalau susah nak solat , baik bubuh jer screw :D

Atashi:- FID DESU said...

Terra,
Tak sama tp LEBIH hebat he3...

aRcHiVe