MY ALL TIME FAV SONG - & I LOVE U SO

June 23, 2009

Bye2 Co Chairman














I were bz for 3weeks due to the Co presentation on 2010 business plan & also for the farewell of our beloved chairman for 17years who will be post back to Japan Head Office..
Nilah gambar bersama dgn atok yg paling saya hormati & sayangi. Masa kena bagi speech air mata mengalir jugak, sbb Chomaru-kai cho walaupun jarang ke office JB tapi apa yg berlaku dia mesti tahu & dialah boss yg sangat2 memahami segala kepayahan, tak lah main suruh buat aje



2 comments:

Usagi said...

fid,

kai-cho bukan main sayang kat fid, tengok tu dua-dua gambar dia peluk...

jgn risau, tu cuma budaya mereka tunjukkan kemesraan.

Atashi:- FID DESU said...

Ros, Gambar tu di ambil selepas berpeluk depan dgn depan lagi he3.. aku paham dia anggap aku ni mcm anak dia.. Kai-Cho aku tu dah kat 60 sih.. aku pun tak teransang lain lah kalu KIMU dah 80 pun aku teransang

aRcHiVe